Nyopprettet lederrolle med ansvar for å skape kundereiser i nasjonal toppklasse
Til å lede Unifon sitt Customer Success Team, søker vi en fremoverlent og kundesentrisk leder. Du er handlekraftig, nytenkende og viser ekte engasjement for å skape kundeopplevelser utenom det vanlige. Rollen får ansvaret for å etablere teamet, sikre kundelojalitet og vil være en av selskapets viktigste premissgivere for vår kundereise.
Unifon er markedets største utfordrer til Telenor og Telia på mobiltelefoni til bedrifter i Norge, og vi vokser med stor fart. Vi har i dag 160.000 mobilkunder og 25.000 fornøyde bedrifter, som gode ambassadører for Unifon. Vi er i sterk vekst, har god lønnsomhet, solide eiere og har en forventet omsetning på 730 millioner i 2024. Selskapets hovedkontor er i Kristiansand.
I Unifon vil du oppleve en dynamisk hverdag med mange utviklingsmuligheter. Vi håper at du blir med på vår vekstreise, der du kan sette fart på din karriere i en av de mest spennende bransjene i norsk næringsliv.